underbart

hejan alla:D

GUD vilket underbart väder :D! idag så ska vi ute bara på en vanlig liten ridtur :D.
nu börjar snön vara bort över allt asså den är ju borta men dom stora snöhögarna ska bara smälta ner :D hihi.

igår så intervall tränade vi :) det var jätteroligt! hahah våra ponnisar var typ rädd för allt medans vi skrittade till "min intervall väg" hur galet som helst! :O haha men det gick bra endå inga skador  :) vi red vell typ 1 timme och 15 min. :) påvägen hem så skrittade vi typ 30min och i början så skrittade vi typ 15 så det var ju bara en 30 minuters träning i intervall :) det gick bra Galliano var tvungen att vara fört annars stak han bara med Olivia HAHAHA gud så roligt det såg ut när han ökade längden på stegen för att komma om HAHAHA gud kan inte sluta skratta :D:D.
Vannis bryr sig inte om att vara först haha hon är typ mindre busig och hon är 7 år Galliano är fan 19 :D och hur sjukt pigg som helst :D!!haha okej min ponny är ju lite mer knasig istället då:] hahaha men Galliano blev mycket mer svettig än min :) hahaha jag körde en extra galopp med lite extra lägning och efter den så blev hon slut :). Galliano väntade och kollade bara på :). så hanslapp :) haha men det är verkligen kul att rida med någon annan en gång :D.
men nu ska jag ut i det underbara vädret :D


pusshej/ AngelinaÖhlin

Kommentarer
Postat av: Hannah Mattsson

Jag som sitter på :D :D :D <33

2010-05-10 @ 21:15:39
URL: http://lillhannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0