TAGGA NU!!

hejsan!
ska sova nu =) ska bara tvärblogga lite. Filmen kommer inte ikväll men den kommer nog i morgon. Idag var vannis rå taggad vi skrittade i typ 30-35 minuter eller vi gick på banan i max max max 5 min villa bara känne lite på henne. hon känndes utmärkt. Idag red vi också med Olivia & Galliano. Olivia sköter ju bara han medans Amanda vikam riktigas ägaren är i Turkiet.

I morgon är det då tävling. Blir bara en 90 klass efter som att på lördag ska jag & Vanillin Amanda & Galliano till VÄNNES!!<3 ska bli super kul vi ska ju sova över där med så det blir första två dagars tävlingen för mig och Vanillin. Men nu taggar vi för i morgon. det kommer verkligen bli super kul:) ÄLSKAR ATT TÄVLA!<3





och med dem så säger jag godnatt.

pusshej/AngelinaÖhlin

Kommentarer
Postat av: jenny

SV: Aha vad kul :D två toppenraser med andra ord!

2010-05-13 @ 00:10:12
URL: http://jennylarssonkuskochryttare.blogg.se/
Postat av: sofija

sv:ja precis :)

hon är 12 men när jag fick henne för ett årsen så fick jag börja om ifrån början, hon kunde inte trava rent :P hehe! så har kommit rätt långt, men har mycket kvar :)

Tar henne som en unghäst för hon beter sig som en haha!

okej, din polle var verkligen grymmt söt alltså!! :')

2010-05-13 @ 13:11:37
URL: http://sofijaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0