sol

hejsan :D!
 
GLÖMM INTE ATT KOLLA INLÄGGET NEDANFÖR!

ídag är det inte fullt lika bra väder som i går men solen tittar endå fram i bland =)
i morse steg jag upp kl 7 och släppte ut dom. sen gick jag in och la mig igen för jag var så trött :) så jag är helt nyvaken snart ska jag gå och äta frukost! Och ge hästarna sitt lunch hö :)

Idag blir det ju som sagt Dressyrspecialen :) Ja har ju en ny sadel nu så det blir mke roligare att rida då :) Vi körde ju endå inte speciellt hårt med dom i går :) iaf inte med Galliano. Eller vannis var ju inge svettig heller men :) Idag hoppas jag att vi får göra något roligt :). Olivia Ska ju ha med Galliano som ni redan säkert fattat.
vi ska ju lasta dom i min Transport hoppas Galliano nu går in! Vanllin hon går då in helt själv nu helt utan problem :) HUR DUKTIG SOM HELST! Men det kommer gå bra. Galliano brukar ist för transport åka buss :D haha lyx Gallanio! :D haha men nu ska jag gå ut och ge hästarna LUNCH :D


pusshej;*/ AngelinaÖhlin

Kommentarer
Postat av: Frida:]

Gud va söt vannis är:]<3

2010-05-10 @ 13:54:11
URL: http://fridanfotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0