skolan

hejsan sitter på skolan och har läxläsning ska skriva ut en bild ;)

idag ska jag ju som sagt på en moppekurs så det blir ingen hoppspecial för mig och Vanillin i dag :( sadface :( men jag hoppade ju ett tag i går men bara små hinder. Jag ska gå en kurs för 30moppe. hihi vi ska sitta och läsa i typ 2 timmar :( ÅHHHHH!! men jag ska rida när jag kommer hem iallafall. typ ut och rida runt brönet eller någont. Jag har visst glömt att berätta att Galliano Amanda vikmans ponny kommer till occ i dag för att amanda ska på semester i turkiet och olivia som rider min shettis ska ta han om han i 1vecka. :) ska bli super kul att ha någon att rida med denna vecka iaf :). Taggar ju som fan :D:D!! men jag blev typ ledssen för att jag inte få vara med på hoppspecialen ikv :/... om två vecor blir det VÄNNES :D:D gud vad kul det ska bli:D det blir ett meeting :) jag ska hoppa 80-90 på lördagen och sedan på söndagen ska jag hoppa 90. 1a kvalet förr norrbotten och väsérnotten cup. :D hihi och på lördagen är jag med i någont som heter Vänneshoppet. Är sjukt taggad :)

Jag börjar undra om jag ska börja planera in en lite tur till övertårneå. Asså till min förra lilla ponny Nutella Star. saknar verkligen min lilla ponnyskrutt sjukt mke just nu :(  saknar verkligen lilla bellabus=/ varför måste man alltid vara för lång för sin ponny?? asså nästan alla ponnyryttare är de... haha jag med. men jag kan ju lova att jag inte är ensam.. om alla skulle måste byta för att dom var för långa för sina ponnysar så skulle ju typ hälften av alla ponnyryttare vara tvugna att byta och då skulle ingen rida varken a,b eller c ponny det skulle ju bli helt kört?!=O haha men nu ska på min lektion i gen belv ett ganska lång inlägg nu heh.. men jag ska skriva sen i kväll ett kort inlägg om hur ridturen gick med lilla gullepluttan:) så vi får ses ikväll

ha en bra dag =)
pusshej/AnglinaÖhlin 

Kommentarer
Postat av: Moa

jag e typ för lång för min ponny ;d, men hon verkar inte bry sig så mycke, jag skulle inte kunna lämna henne bara för att jag e för lång. Jag njuter av tiden jag kan ha henne, till slut så kan ja bara köra henne, men de är ju tiden med henne som är så värdefull.



du o vannis e urgulliga btw ;D



2010-05-25 @ 18:58:22
URL: http://moahiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0