Skellefteå ridklubb.

hejsan :)!
idag så har jag tävlat på Srk. (http://skerid.se) det var superkul!:D
Jag åkte med Amanda vikman dit :D.

70cm.
Jag efter anmälde mig på 70cm istället för 90cm. PGA att det var jätte mjukt och lerigt underlag. vill inte slita på senorna.. så jag sänkte.. :). Jag hoppade ett hinder för mke på den klassen så jag blev utesluten.. hade inte läst på barnan ordentligt :] haha jag kan lägga ut film på den om ni vill men det är samma bana som 80cm så det blir inte kul att se samma barna eller?:] haha men säg till om jag ska lägga ut den med:) på 70 kändes hon jättefin hade bra galopp mot hindrerna. Hennes energi var verkligen perfekt! bara i bland drog hon lite :] men annars var hon kanon fin!<3

80cm.
Jag hoppade bara fram 2 ggr för att inte göra henne slut :) även om hon har kondition så behöver man vell inte hoppa fram 5000ggr? eller? men iaf tyckte att hon var nog upp värm för det va bara några minuter mellan 70-80 så jag hann endå inte mer :]heh men i 80 kändes hon mycket mer stabil en i 70. hon var mycket mer snävsvängd i 80. hihi grundomgången gick underbart! PONNYN I MITT HJÄRTA!!!<33 hur klockren som helst! i omhoppningen på 3dje hindert så blev det ett jätte fult hopp men jag trode att hon skulla ta ett galoppsprång till men hon slet tyglarna ut händerna på mig och hoppade helt enkelt själv.. haha men i landingen så fick jag tag på henne i gen och stigbygeln. hah sånna hopp händer vell alla... Men vi vann iaf 80:D och Amanda vikman kom 2a :D i 70 vann Ámanda Vikman föresten!:D duktiga var dom med!
på ervarvet så var vannis inte över drivet taggad utan väldigt nöjd :D hihi vi stegarde för publiken 1 gång med hihihi vi är lite fräcka vi :]!! men nu kommer film och snart bilder=)!

ha en underbra kväll!!!


pusshej / angelinaöhlin

Kommentarer
Postat av: ellen

Ni var jätteduktiga :D

2010-05-01 @ 19:32:24
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0