ska försöka...

hejsan !
NU SKA JAG FÖRSÖKA ATT HÅLLA UPPR BLOGGEN IAF RESTEN AV VECKAN!.

i går så red jag dressyr inte så speciellt länge bara lite ställa och böja. Hon spårade faktiskt ganska bra i slutet... hon har lätt för att hamna i dubbla spår. Men hon var vell lika fin som alltid :)
Bilder:


Tjurig??

hahajaa!
sen i går så hoppade jag också biggen, hampis och ponny skrutten PLUTO<3
det var verkligen super kul! Måste säga att Hampis busen var Superroolig att rida måste få testa igen:]!
Biggen såklart var jättefin med och värsta super hopparen! :D<3 hih fast han e travare så ser det typ enkelt ut!:)
BILDER:

Hampis var verkligen busig efter hindrerna hur taggad som helst var jättekul att hoppa med han måste ja säg:D!

högt över:O!?!?!

sötis ;]

wieee!!


högt över!?

man kan inte tro att han är en fram avlad travare. fast han är aldrig startad.

söt Hampis<3


BIGGEN<3<3

sötnos!<3

hihi hopp!<3

ganska högt över faktiskt :)!<3

Finaste!!<3

HUR KUL SOM HELST!! Biggen är bäst<3

Pluto. en liten bus ponny:]!

ÄR STÖRTKÄR!!<3

PONNYPLUTT PONNYPLUTT!!<3

Duktig Pluto :]<3 sötast i sverige!<3

KÄÄÄRRRR!!!<3

likar Nutella star min förra ponny sjukt mke på denna bild :(<3
är verkligen förälskad i denna PonnyPlutt :]
hihi PonnyPluttenPluto :]<3

så jag red 4 hästar i går :] hihihi

Idag så for jag på ridbanan i kusmark för att hoppa och det gick superbra vannis var underbar! Ska börja testa 3 delat igen istället för rakt.. tror bara att det är vårkänslor igen =). men jag hoppade bara kring 40cm typ fast många skutt blev det vannis var typ nästan svettig efter åt (har typ inte fått henne svettig påhur länge som helst) haha min lilla skruttis ;*

ÄLSKAR PONNYN<3

Hoppade i dag för att det blir ingen hoppspecial för oss i morgon har moppe kúrs -_- boring...
men blir nog bara en tur ute eller något :)
hadet bäst.
pusshej / angelinaöhlin

Kommentarer
Postat av: sofie

du får gjärna komma och rida igen

2010-05-22 @ 22:05:37
URL: http://soifeshampis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0