ridbanan

Tjenixen alla=D!

Asså min ponny är konstig hon har blivit värre med trafiken nu vet inte vad hon håller på med :/ asså vissa dagar bryr hon sig inte och vissa dagar så är hon helt totalt knäpp! hon bara vänder sig om och typ hoppar och studsar?:O vet inte vad det är för fel på henne?:O men hon har alltid vare rädd för lastbilar. Alla säger att det beroro på ryttaren men i sommras när hon stog i sin lilla sommar hage. Bredvid sommarhagen finns en huvudled. och där kör alla typ 80 km/timmen och om en lastbil kommer då då springer hon i väg med? så det är ju inte jag som gör nått? det är bara så att hon är livrädd för dom. Nu har jag ridigt i trafiken i 1 år och några månader och inget har blivit bättre? det kanske bara är så att hon är det och kommer alltid vara ? eller bilar går ju bra ibland men ofta så gillar hon inte det heller.. jag är lugn och tar inget extra i henne när det kommer trafik jag sitter helt coollugn men endå så ska hon hålla på :(.. men aja..

I går red vi ju på banan i kusmark. Vi skrittade dit. Vannis var superduperfin!!! asså hon spårade underbart med bakdelen. inga dubbla spår DUKTIGA PONNY!<3 när vi satt där på volten så behövde jag närstan inte göra någonting. hon var så mjuk och lätt i handen. Galliano var också jättefin! :D efter uppvärmningen så red vi serpentiner och typ travökningar och massa annat. testade också på några skänkel vikningar :) hon gick som en klocka !! Galliano var också jätteduktig :D lilla ponny skrutt! :D

i dag blir det intervall träning! TAGGAA!!!


bilderna som jag lovade =D!

pusshej / Angelina Öhlin :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0