godmorgon

Godmorgon!
jag bloggar nu för vet inte om jag kommer hinna underdagens gång =)
idag ska jag ju som sagt rida för Ida Hällström. sist jag red för henne så kunde jag och Vannis nästan inte ens gå i en taktlig trav eller en stadig form. Efter den träningen asså första gången så blev hon de resultat hon är i nu! så jag är verkligen glad just nu:)! Nu ska vi visa hur mke muskler och kondotoin som vi lagt ner nu under vintern.
just nu måste hon hjälpa mig med ytter sidorna på Vannis hon har väldigt lätt at simta undan mina skänklar i bald. nu ska jag ju inte säga att hon gör det helatiden och alltid gör så för det gör hon absolut inte! Hon hittar bara på det i bland. :) jag ska rida kl  sen ska jag hem och läsa moppekursboken sen ska jag göra Läxor i dag med :/ tråkigt med tisdagar :(

Igår var det bara Galliano som fick röra på sig :) Olivia for ut en sväng medans min ponny stog och gäste i hagen;) haha. men hon for lilla brönet och sen in på en volt vid folkan typ =).

nae nu ska jag till bussen får inte missa!!

pusshej / AngelinaÖhlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0