vilo

Hejsan!
idag fick Vaníllin som vilodag som hon brukar ha på tisdagar så blev bara lite myspys idag<3

igår red jag ut en sväng bara mys då med typ har inget att berätta. Kan ju berätta att jag praoar på SRK i veckan. Asså jag rider ju på KDRF men SRK är inne i stan. det är kul att vara på någon annan ridskola engång. Fast vi har inte så mke att göra underdagarna. Bara mocka typ =$ men bättre än skola iaf :].

på torsdag ska vi få rida ridskole hästar. JAG HAR BESLUTS ÅNGEST!!! Jag vill ha Fancy eller Felix vet inte vilken :] hihi kan lägga in bilder i morgon på dom :)
ska sova nu
godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

Felix är finare än fancy :)

2010-03-19 @ 12:14:38
URL: http://sbacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0