snö

hejsan nu sitter ja i skolan igen :) idag blir det hoppspecialen vet inte vad vi ska hoppa men hoppas det blir en bra övning. jag ska fråga Olivia om hon kan filma eller om hon fortfarande är sjuk. hoppas hon blir frisk snart. för nu snart är det ju sport lov! gud vad jag ska rid nu under lovet!<3<3 MEN BARA DET SLUTAR ATT SNÖA NÅN GÅNG!! nu blir jag snart less... nu har vi 2 meter snö på allla lägdor så man måste typ rida på landsvägen.. och min ponny är inte trafiksäker :/... hon kommer typ aldirg bli de :(.. eller vem vet det kan ju ändras fort. Nu har jag verkligen in sett vilken skilnad det har blivigt på min ponny=D! hon har verkligen fått muskler ! kul att titta på bilder från förr! :D min fina vannis :) snart har vi haft ett helt är tillsammans tänk vad tiden  går fort fram nu när jag fått henne:) det är verkligen skit kul att rida nu när man har en så duktig ponny som jag har;*;*;*<3<3<3
men nu ska jag fortsätta med spanskan =) men ha det så hilma bra nu och komentera bloggen ;) kanske kommer ettt inlägg ikv om hur det gick att rida har typ inge löxa så jag borde hinna.

pusshej<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken supersöt häst :) Funderar själv på att skaffa islandshästar :)

2010-03-03 @ 17:50:06
URL: http://keego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0