sadel pia

Hejsan!
jag börjar direkt på gårdagen. for bara ut och skrittade lite. var så sjukt trött.

Idag så filmade Olivia medans jag red Vanillin på dressyrbanan på gården. Hon var fin som Vanligt. kunde inte göra så många övningar efter som att det var så sjukt halt :(.. asså hatar att det inte går att rida som man vill... men så är det nu snart kommer sommaren. och då blir det hård träning. Kunde iaf galoppera i dag men var tvungen att hålla in henne jättemke för att inte gå om kull.. Asså film kommer men  ni behöver inte klaga på min sitts... haha fyy satt inte fin idag måste skärpa mig.
Idag var sadel pia här och testade ut sadel mått åt mig ska köpa en ny dressyrsadel. kanske hopp med

i morgon ska jag på ridhuset och löshoppa min lillafliack för föstagången:D vet inte om "vi" kommer höja så mke efter som att hon aldrig har löshoppats någongång. har inte mke mer att skriva så snart kommer filmen.

pusss<3/angelinaÖhlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0