hoppspecialen.

Hejsan svejsan!
idag red jag som vanligt i hoppspecialen som jag gör varje onsdag. i dag så hoppade vi stutts. ville igentligen hoppa bana men det blev inge av. På uppvärmningen var vanillin väldigt samlad och fin. Hon höll verkligen i hop sig :) fin ponny! sen förtsa hoppen blev inte så bra men sen blev det mke bättre! Hon känder verkligen på! men efter några hopp så lugnade hon ner sig. Hon har verkligen börjat att konsentrera sig vid träningen onte bara springa eller sura eller inte ens vilja gå i form utan nu gör hon det nästa själv mat Det var länge sen vi hoppade 5 stutts så det var vell på tiden att det blev. I morgon ska jag börja tänka på vad jag ska ta med mig till tävlingen på lördag. i morgon blir det nog vilodag för lilla pluttan.
Vet att jag falaxar med armarna på videon men ska försöka att sluta det ser rent förjävligt ut.. DÅLIG VANA:(

men nu blir det film:



okej det laggar med youtube....
filmen kommer i morgon i stället.....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Såg rikigt bra ut idag. Tänkte bara påpeka att det kan vara bra att gå ut och gå en promenad dagen efter att man har hoppat studs annars får som så mycket träningsverk. Bara 10-15 min räcker bara så hon får sträcka på benen. Lycka till i helgen ska hålla dom två tummar jag har =D

2010-03-24 @ 22:38:43
URL: http://mittlivmedhastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0