HELLO!!

hejsan!
var på fest i går så det blev ingen uppdatering. men jag och sofia for ut en sväng. det var skit kul att rida med nån annan nångång. men iaf så var allan (Sofias häst) han var helt galen på sista galoppen! han sparkade bakut och trippade som på tå fram hahaa guuud så söt häst :D!!! min ponny var bara EXTREMT stark. hon har typ aldrig varigt så stark sen jag fick henne :O!! hihi ska nog ha ett starkare bett nästa gång jag rider med Sofia :)
i förr går så red jag ut barbacka inte så smart efter som att hon inte är trafiksäker ^^ men det gick vell hyfsat. hon bockade VÄLDIGT MYCKET!!! hon kände vell sig fri och kunde busa på hur mke hon ville så det var bara kul. det känns verkligen bra nu. vi har kommit en bit i dressyren och ja. det känns som vi kommer vara hur fina som helst efter sommaren. i dag tror jag att jag och Olivia ska fara på ridhuset och rida. då kanske vi kan träna lite sidvärts. hon har blivigt super duktig på de nu! men nu har jag inge mer att skriva så..
PUSS&KARM


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahah det är nog läge att vi båda två har nåt lite effektivare bett nästa gång...(A)

2010-03-08 @ 22:12:04
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0