vilo

Hejsan!

igår hade Vanillin vilo dag. i dag ska jag kanske öka mina sträkor till 15 min. 2 ggr per dag. eller kanske bara ena gången blir nog nu 1gg15 och den andra gången 10 min så det blit 25 min. men dom sa att jag skulle öka på tiden efter som. :)! så vi får se men jag tror jag bara tar 1 kvart i dag sen 10 min :) allt för min Ponny<33

men iaf så i dag fick hon sitt flugtäcke och lite mygg spray. Hon hatar alla dumma flygfän. Vi brukar ha dom inne ganska mke på dagarna.  för min Shettis går runt runt runt runt runt OSV... :( och då tycker jag så synd om dom och tar in dom. Och typ dirket så lägger dom sig och sover.. Så det är hårt att vara häst..:(

men nu orkar jag inte skriva mer:)!

Photoshop ;)

pusshej / Angelina

Kommentarer
Postat av: olivia

sv, hehe jo ;D

2010-07-18 @ 13:27:59
URL: http://norrlandsryttare.webblogg.se/
Postat av: Maja [Majahorse]

Hejsan!

vad kul att din ponny blivit frisk! jag tycker då hon är grymt fin!

2010-07-18 @ 16:16:16
URL: http://majahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0