VARMT!!

Hejsan.

idag fick vannis gå tillbaka till sin stora hage. det första hon gjorde var såklart att rulla sig sen gick hon och åt sig tjock :] ahah söt poony<3 men det har vare så sjukt varmt och massor med brämms så dom har stått inne jättmke i dag för det har vekligen inte vare kul... och jag vill inte att vanillin ska springa i hagen för att det blir för mke som biter henne.. så dom har stått inne ganska mke.. haha men skit i de:D jag läste en artikel för ett tag sen om att saker som biter dom.. man ska inte duscha dom på sommaren för att då blir dom ännu mer bitna. när dom rullar sig så far det ju typ massa damm och smuts på dom och när dom gör det så lägger man på dom ett extra lager och då böir dom inte lika bitna. så duscha inte hästarna när dom tex ska på bete.:) Bara snällt mot hästen att låta bli ;)

Idag har jag vare med min kompis tove. vi har badat i älven och i pöleb i flera timmar och haft en underbar dag :D hon ska sova här:)

i morgon kómmer hovslagaren och ger vanillin nya skor sen ska Vannis ut ooh gå och sen massera henne :)
hihi tagga ju.. eller?:]




pusshej /Angelina


Kommentarer
Postat av: Petra

Hon är så fin <3

2010-07-13 @ 14:55:57
URL: http://petrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0