Sko pollen

hejsan!

idag ska vanillin få nya skor osv. sen ska vi ut och gå och sen efter det så ska jag smörja henne med linnement på rumpan och massera henne:) hon kommer tycka att det är så sönt :D hihi lillaponny<3
ska bli kul att se hur hon reagerar på att få komma ut ur hagen och skritta en bit på vägen :D haha fast tror bara det blir grannarna och tillbaka ;) bara 10 min så det är ju inte direkt nått som är någon lång sträka ;)

Fredik sa att om 2-3 veckor kommer hon vara hämsk att skritta på osv... han säger att hon kommer ha massor med tränings värk och det är helt normalt. så det kommer säkert vara lite tråkiga inlägg senare ;) haha. jag såg i går när hon gick lite fortare i skritten att henne röv är VÄLDIGT stel. gud hon kunde ju typ inte ens trampa under sig.. ja hon har ju stått i box hage i 2 veckor så jag fattar ju varför;) hon hade ju jättebra med muskler osv innan hon blev halt.

1 vecka efter tävlingen hade vi ju ring till en massör. Hon masserade Vannis och kolla henne överallt. hon sa att jag hade gjort ett super jobb med musklerna. hon var väldigt hjämn musklad :) i början trodde vi ju att hon var sned pga av sena muskler. men det var ju skellettet som var snett. så jag har inte gjort något fel och det känns ju bra :). Massören var super nöjd över hennes muskler osv :)!!!

men iaf nu är det bara att sätta i gån pollen. Som sagt så ska jag ta det så lugnt som det bara går :)!




blir kanske ett till inlägg senare ikv kolla in då med!:)

pusshej/Angelina

Kommentarer
Postat av: Petra

SV; jahaaaaa haha jag är så trög. förmodligen värmen ;) men jag kände inte igen Vanillin på bilderna där under. Tyckte hon var mkt ljusare på bilderna ^^



men nu vet jag :D

2010-07-13 @ 17:45:18
URL: http://petrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0