Serpentiner

Hejsan!
nu för jag verkligen börja rida henne :) igår så gjorde jag serpentiner eller bara lite :) och i dag ska jag göra der med ;) asså hon äR as fin just nu =) jag är sjukt stolt över henne =)! hon ser frächare och frächare ut =] och det känns som att det verligen börjar hända saker med henne nu=)!

Snart ska det vell vara super jobbit för henne att ha träningsvärk. men jag stätchar henne varje dag! så att hon slipper det värsta iaf :D! men vi får bara hoppas att allt funkar ;) om hon blir bra så bli jag glaaaaad :]

men nu ska jag dra ;)


Vanillin i bakgrunden :]<3 gillar bilden starkt<3


pusshej / Angelina Öhlin

Kommentarer
Postat av: Mye

häääärligt att det går framåt !

superfiin bild<33333

2010-07-26 @ 11:48:58
URL: http://myen.blogg.se/
Postat av: josse

vilken fin häst du har:D ni passar utmärkt:D

2010-07-31 @ 19:29:00
URL: http://uunderstatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0