Regn

Hejsan!

idag är det 25 grader varmt men såklart regnar det.. åh :( men iaf jag masserade inte Vannis i går. jag har världens sämsta ursäkt att jag åkte gummi båt i älven och det tog en hilma tid :] haha bra ursäkt va? nae :P men iaf jag hann inte det belv för sent. :( men i dag lovar jag att jag ska ge henne massage ;). i morse kl 7 var det 30 plus och strålande sol. Synd att det inte stannade :(. men skit samma. nu ska jag ut och gå med min älskling ;*

bilder från i våras. Ridbanan just hade smält farm. fast det snöar på bilderna ;) snö storm typ :]

Vanillin min lilla Pluttís ;*<3




denna bild är för mer än ett år sen :D hon har blivit mke finare nu:D!!
haha hon hade ganska så lång man där! xD
<3

Pusshej /Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0