okej jag skriver när jag orkar:)

red Vanillin på ridbanan. gick super bra. hon var typ "halt" i början av ridpasset men sen vart det bättre tror för det mesta att det bara är att hon är stel osv... för i slutet såg man ingenting!! jag lovar hon är mke finare nu!! asså shit vilken skillnad det är på henne :O! jag red serpentiner i skritt och trav :) fast kaske bara i 20-25 min senslutade jag :) jag får ju börja rida på "riktigt" nu. i morgon blir det sjövägen med massa skog osv :)

Linn tog även kort på henne :)
















min älskling<3

dagens favorit


du är det bästa jag har Vanillin BLI BRA NU!!!<3
Snart ska jag få börja ha bommar / Kavaletti och då kommer det säker gå ännú mer frammåt.:)
men snart blir det väll din vecka då du ska vara jätte halt men det var normalt sa han.. eller inte halt men du ska ha tränings värk!;)

haha söta lilla du<3

pusshej / Angelina Öhlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0