massage

hejsan!

har ju vare ute och gått med Vannis i dag 2 ggr 10 min. gick föst vid luch och sen nu vid kvällen. nu på kvällen så red jag barbacka. fick lust att sitta på henne :). men jag för ju rida:) sen efter jag vare ute och gått så masserade jag henne. hon stog och njöt väldigt mke! hon tyckte det var as skönt! hihi!
sen ger vi henne nu i maten nått som är en bra led vetska ska ta reda på vad det heter tills i morgon. det heter typ glykosamin eller nått sådans ni kanske känner igen namnet ;)

Vanillin första månaden jag hade henne :')<3
<3
men nu ska jag sova:)
pusshej /Angelina Öhlin

Kommentarer
Postat av: ulrika

Guuud vilken fin header du hade! Underbar fin ponny!:D

2010-07-15 @ 17:31:42
URL: http://ulrikaasplund.blogg.se/
Postat av: olivia

jepp glukosamin, vi ger till våra hästar med ;D<3

2010-07-17 @ 14:06:04
URL: http://norrlandsryttare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0