finis<3

Hejsan!

idag är det mulet och blåsigt.. åh vad trist. känner inte att det är något nödvändigt väder.. usch. men skit samma. jag hade tänkt rida vannis i dag asså skritta barbaka 10 min med bara träns då;) hah inte värt att rida men jag känner ett behov av det just nu typ :O

igår så var jag ju ute och gick med Vannis 2 ggr. det gick superbra! och så masserade jag hanne med linementet som mamma köpte och sen fick hon på sitt flugtäkte och gick och rullade sig i hagen. Gick andra gången senare under kvällen ;) jag ska ta reda på vad det där hette till sen asså det hon käkar i sig just nu =).

Igår var jag och mammas kusin sara och red på Emelies hästar jag red både Fari och Hubbe. det var rå skoj!
ibörjar var Fari lite små taggad men sen gick det hur bra som hellst! jag testade att galoppera lite men då typ stak han lite så jag travade för det mesta. det här är bara andra gången jag rider han så jag känner han inte så värst väl. Men han är lätt mysigast!
och så red jag Hubbe bara lite :) han vekade också mysig :]!! gulle hästar!<3
här kommer en bild på Fari :'D

han är Isläning/Nordsvenks om jag inte har fel :]!!

pusshej/Angelina

Kommentarer
Postat av: Petra

fina halsmuskler ;)

2010-07-17 @ 23:08:21
URL: http://petrip.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad kul att det gick bra! :) Vi får som sagt styra så att vi kan följas ut någon dag! :)

2010-07-18 @ 18:49:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0