olivia red vannis:D!

hejsan!
nu har jag betsämt att jag ska börja rida vannis på pelham bett ;) iaf i hoppningen ;)
idag red Olivia vannis efter som att jag inte få rida hårt och då fick olivia rida i dag.
jag får ju inte rid nu på 2 veckor så hårt för jag har ju opererat min näsa och om jag anstränger mig börjar jag blöda kraftig näsblod.

Olivia red vannis super bra!:D hon fick rida på nya bettet så vannis börjar vänja in sig vid det :)!
träsnset som jag köpte passade inte i ponny eller cob storlek så jag fick bara förbygeln :( men skit samma får vell vara böjd endå!:) i går så red jag :] hihi fast jag får inte rida med gjorde det endå:]<3 men bara i skritt i typ 20min:] men det borde inte göra nått:]... haha igentligen få jag inte ens vara ute xD!

har gjort en film på mig och Vanillin:) det e från våra lektioner på hoppspec ;)


skriver mer i morgon för i morgon är det dressyrspecialen ;) Idur ska då rida vannis :D!

KOMENTERA!
PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

Sv: dressyr!:)

2010-01-23 @ 23:18:38
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Rebecka

SV Tack så mycke :)

2010-01-23 @ 23:19:48
URL: http://rrebeckagranstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0