ÄLSKADE SADEL

hejsan ;)

min dator är trasig så jag fick låna pappas :D det som suger är att jag inte har några bilder så jag ska lägga in en film som jag gjorde och hedde ut på youtube:) internet på min dator lagga så man kan inte vara inne på bbd ;(
men vi ska fara i morgon eller på tisda och fixa den på lagning eller något sådant :D men nu så kommer vi till idaG ;)

idag red jag´bara lite oserriöst på gården, efter som att jag hittade våran gamla dressyrsaldel som är sprillans ny ingen har andvänt den :D jo feimin 1 gång men sen hade vi som glömt bort den ;). och i morse slog det mig att vi hade ju en dressyrsadel :D:D:D så jag provade den och den passade underbart på vannis :') faaaaaaaaan vad bra!!!!!!!!!!!!! gud så glad jag är :D:D nu slipper jag köpa en :D<3<3<3 nu kan jag spara pengar till en kamera ist :D:D:D snaka om att ja är glaaa :D:D:D hihi men nu kommer filmen på min lilla älskling :D
och nu klassas Vanillin som en 7 åring :D aww lilla c ponnyn ;*****

 


min pluttis ;*

Vanillin
född: 2003
cat: C-ponny
ras: ridponny
äg: angelina öhlin

pussshej  KOMENTERA MINA FILMER JAG HAR!!!!!!<3<3<3<3<

Kommentarer
Postat av: loisa

oh så söta:$

vad bra att sadeln passade!! :D

hihi jag har funderat och när du lika inte ska köpa min kanske jag har kvar den och sparar till ett par cavalloridstövlar:$<3

2010-01-03 @ 18:37:14
URL: http://sorino.blogg.se/
Postat av: tova

va roligt:D

2010-01-04 @ 15:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0