Hippologum.

Hejsan!
i går så var jag och Amanda och tävlade på Umeå Ryttarförening. vi hoppade 70-80 och tävlingen började kring 5 på kvällen. Som vanligt så är vannis trött på kvällen men hon var super fin ;*
första klassen var ju en clear round. hon var UNDERBAR! super pigg asså!!! och sen i 80 var hon inte alls pigg :/ inte jag heller :O så vi rev hinder nr 5 och 7. men hon var endå superfin! är jättenöjd endå!:D det är ju bara kul att få vara med:) på framridningarna var hon väldigt fin! men hon är lite rädd för dom andra hästarna hon gillar inte att vara ivägen. men det gick bättre efter ett tag :)! 
Nästa tävling blir i luleå den 23 mars om ungefär 1 månad :) vet inte vilka klasser en men tror de blir 80-90:)
hoppas det är en dag tävling. Vannis är ju så trött på kvällen :]<3
Måste bara säga att jag älskar att vara på hippologum! det är så sjuktfint där! vill bo i umeå.
men jag kan också förstå att vannis var lite trött också för man åker 2 timmar i transpotren dit. och sen 2 timmar hem igen ;) men hoppas Luleå är en dagtävling.:)

hadebra pusss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0