Vannis :')

HEJ!
Nu ska jag svara på er fråga ! om jag ska ha kvar Vanillin. DET ÄR VÄLL KLART !!:D hon är ju min ögonsten ingen skulle kunna ta hennes plats!<3

I torsdags red jag ut och gick bara 2 min i skogen sen gick jag hem =) travade 2 ggr :D!<3

igår red jag lite på banan igen. red väll bara 20 min typ :) Tove fotade mig super fina kort kommer snart!!

Idag ska jag ut och rida igen!. Hon kommer säkert vara pigg och glad skriver mer om det senare nu kommer bilder som min pluttis Tove tagit!

Foto: Tove Söderström





















Komentera :D!

pussen!!<3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men hur blev det så att du valde att köpa en till ponny?

2010-08-07 @ 17:14:53
URL: http://mittlivmedhastar.blogg.se/
Postat av: wilma

frågestund på bloggen!:D

2010-08-07 @ 19:12:06
URL: http://foreverlove.devote.se
Postat av: ANONYM

JAG ÄLSKAR DIN PONNY DEN ÄR SÅ JÄVLA FIN!!

SNÄLLA LÅT MIG KLAPPA DEN NÅN GÅNG!!:D

2010-08-07 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0