Köpt en ny ponny!!!

Hejsan!

vet dålig uppdatering men jag har inte haft tid för jag har köpt en ny Ponny!
kommer mer om henns snart!<3
Jag badade Vanillin i förr går i lillkågeträsk. hon var svårt att få i men sen när man väl fick i henne så gick det bra!"

hon har haft vilo dag dagen före badaet och nu efter med så idag bilder det vell ut och skritta / trava lite sen ska jag rvär gå på banan och göra Kavaletti 2 ggr i varje varv.. hon måste lyfta sig och vi ska köra det ofta och se om hon håller.!

NU SKA VI KOMMA TILL MIN NYA PONNY !:D

Beauyt For Bell
Sto
Född: 2005
Cat: D-ponny
Ras: New fores/ Fullblod

E: Sun Roy
U: Beauty Harmony

Bea som hon nu kallas kommer från en ridskola i Gunnmark. Hon har stått på ridskolan i ungefär 1 år. Men hon trivdes inte där och nu ska ridskolan läggas ner så vi köpte henne.

Hon kan inte så mycket än. Men Maja som hon har stått hos nu under sommarlovet har lärt henne många steg frammåt. Hon har vare väldigt tjock men nu börjar hon bli smalare och får mer muskelr. Man kan väll säga att Maja har gjort en bra början på henne. Så nu ska jag fortsätta med det!

Hon är mycket känslig i munnen så hon snör upp huvudet ganska mycket men det går över. Hon rids på Vanligt bett och på hackamore.
Jag tror om vi lär känna varandra så kommer allt gå bra och att vi vidare ut bilas:)!

Hon är aldrig tävlad. Så det får vell jag sköta om! Hon är mycket snäll och omtänksamm och älskar att bli kilad över allt man kan komma på! hur mysig som helst.

Vi hade också tänkt att köra in henne. Min mamma är väldigt intresserad av det och hon har en perfekt kör kropp! super fin Ungponny!

Nu ska jag också starta upp en ny blogg om henne osv.. Vårn utveckling och sånt men den är ännu inte klar en så ni får vänta ett tag med det!

Bea kommer på Söndag istället!
det var vell vad jag vet om henne :) har faktiskt provridigt henne med ;)!

Har ni några frågor?:)
kommer tyvär inte svara på hur mke hon kostar det spelar ändå ingen roll :)!

Här är bilder från provridningen!









NAW<3<3

pusshej/ AngelinaÖhlin

Kommentarer
Postat av: emma

du kommer väll ha kvar vannis ändå?:)

2010-08-05 @ 16:16:33
URL: http://finastepluto.blogg.se/
Postat av: Agnes

Grattis!! Hon är ju jätte fiin! Men du kommer väl ha kvar Vannis?

2010-08-05 @ 21:23:21
URL: http://lillzedig.blogg.se/
Postat av: M

Gud vad fin ponny! Måste du var glad över =D

2010-08-06 @ 09:30:19
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis till ny ponnyn!=)<3

2010-08-06 @ 11:57:55
URL: http://twilightsnurr.blogg.se/
Postat av: Linn :)

Grattis!:)

2010-08-06 @ 20:02:54
Postat av: Sara

Gud så fin häst! Hon kanske är så pass lugn att jag kan rida henne om jag kommer upp nå mer! =) Men ni ska ha kvar vanillin väl??

2010-08-07 @ 14:57:42
URL: http://sarasvardagsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0