jag svarar

en undrar varför jag börjar min träning så fort.. men asså det gör jag inte... igentligen skulle jag redan ha börjat att trava med henne osv.. jag tog det lugnare än vad dom sagt till mig. efter som att jag även ger henne glukosamin och massage och linement och såklart strätchar jag henne (stavning?!) så ska det inte vara någon fara sa han.. och jag rider inte direkt i 30 min... jag rider kanske 15-25 minuter. Och när jag är ute och rider så skrittar jag för det mesta.. tar väll trav 1 gång på hela ridpasset. så länge jag masserar och strätchar henne så är det bra. och jag rider inte länge heller eller hårda pass. när jag körde kavaletti nu sist så gjorde jag bara det kanske 3 ggr o varje varv sen gav jag mig direk. så inga komentarer om det tack. Jag vet vad jag gör. :)!

jag har fått instruktioner och dom har fungerat. Hon blir bättre och bättre =)!

pusshej / Angelina

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för svaret!

2010-08-04 @ 19:51:47
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0