Bella!!<3

Hejsan :D

idag har jag ännu bara hunnit rida Bella. Vannis ska få komma ut senare ikv ;) eller efter middagen :) Ska bara ut på promenad eller jo lite trav kommer med också :)
tyvär har det regnat heladagen så man är inte så pigg som man brukar..
Iaf Olivia fotade mig i dag :) supersnällt!! så det kommer bilder längre ner =)

Bella var superfin i dag :D hon var lite små rädd för lite trams saker osv.. men det är klart det är spännande att komma till sitt nya hem. När jag stog och borstade henne hade hon lite dåligt tålamod hon krafsade i golvet och höll på men det blir nog bättre sen när hon vet att jag är "ledaren" om man nu säger så.
När jag red regnade det så bilderna blev lite suddiga men men bilder är bilder...:D Hon snörde inte med huvet jätte mke i dag  medn lite gjorde hon ändå. Hon gick superbra i mitt bett och träns. Kommer bli superbra detta!! Min dressyr sadel som även Vannis har passade också bra =)!

Söt ponnyn var iaf jätteduktig i dag :D!<3

Foto: Olivia Löfbom Arvidsson








jag vill inte säger hon :]!





förlåt för klapp tygel :(!!!


min sits....













red bara runt på 4 kanten :D Olivia pepprade kort :D!<3

NAW BELLA<33


pusspuss på dig Bella<3

nu ska jag kila ner och äta :D
pusshej/ Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0