Bella har kommit :D!<3

Hejsan! :)

nu är jag GLLLLAAAADDD :D nu har Bella kommit hem till mig :D vi for och hämtade henne i bureå vid 12:) Maja fick lasta henne och hon gick på efter bara 3 min typ :D duktig ponny! :D hihi iaf vi dövade henne efter som att det var så himla regnigt så hon slapp allt oväsen :) det gick jättebra helavägen hem. När hon steg av transporten var hon ganska upphetsad :) men endå lugn. Vi hedde hon i sin egen hage direkt. Vi ska släppa i hop dom om kanske 1 månad :) så det kanske inte blir massa slag.. min Vanillin är ju lite cp.... haha:D.
Maja och tove följde med hem till mig osv :) men nu ska jag lägga in massa bilder från i dag :)

Foto Tove Söderström










Sen i sommar hagen blev vannis lite surare... haha hennes MAT!! men dom går skilda även där :)















Alla min 3 ponnysar :D


pusshej / angelina öhlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0