Vanillin duschade.

Tjenixen!
idag så har jag varigt på skolan påsklovet är nu slut :( tunsan jag hann inte allt jag ville hinna med snart blir det ju sommarlov. Längtar som FAN! men nu kan jag lova att det smälter! asså vi har haft sjukt mke snö i år så det tar en himla tid för det att smälta bort men nu är det på väg. Man har börjat att höra alla underbara fåglar kvittrar och solen är hur skön som helst! ja nog om det nu:)

dagens ritt blev på uteridbanan på ridhuset. Nu är den torr =D=D!! så på onsdag hoppas jag att vi får hoppa på den banan i hoppspecialen! Jag red först bara runt och Vannis var mega pigg när vi skrittade runt staketet. Det var ju premiär för oss i dag:) När jag travade runt blev hon betydligt lugnare. Hon var faktiskt väldigt mjuk i handen i dag hur underbar som helst. Hon gick som en klocka när vi körde igenom LB´n asså gud vilken ponny jag har. Nu gäller det bara att få till steget på min ponny sen är hon dressyr ponny med=D i dag i galoppen var hon hur sjukt fin som helst. Hon har aldrig vare så mjuk i munnen på hur länge som helst och nu ute?!? asså hur klockren som helst! hoppas hon är så på tävlingen den 24 april altså snart. Min underbara ponny!<3

sen efter jag ridigt så duschade jag henne kände att det var dax. nu när hon inte har så mke vinterpäls kvar så kan man ju duscha bort resten. allt for inte men nu är det verkligen onte mke kvar. Längtar till sommmar pälsen och alla underbara kvällar som man rider i kvällssolen:]<3 hur taggad som helst på att fara å bada med lilla Vannis igen. ska bli skit kul! Vannis tyckte iaf att det var riktigt skön att duscha. Hon stog och blundade så jag gissar på att hon tyckte att det var hyfsat skönt lilla ponnyskrutten min ;*.
men nu orkar jag inte skriva mer hade bra och lycka till nu alla som ska tävla i sommar!!

jag & Vanillin för 1 år sen!!!!
as gammal bild :]!!<3

Pusshej / angelinaöhlin


Kommentarer
Postat av: MLI - TÄVLING I BLOGGEN VINN ETT SCHOCKEMÖHLE SCHABRAK! - HÄSTBLOGGEN FÖR DIG SOM GILLAR HÄSTAR

Nu är det dax för ny tävling i bloggen! Var gärna med du också och delta!Du kan vinna ett schockemöhle schabrak!

Tryck på länken för instruktioner!

http://mlidahlgren.blogg.se/2010/april/tavling-vinn-ett-schockemohle-schabrak.html#comment



Ha en fortsatt bra dag!

// MLI - BLOGGEN FÖR DIG SOM GILLAR HÄSTAR

2010-04-13 @ 09:27:01
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0