FARI<3

hejsan :D!
ídag blir det uteritt kan jag lova :D hur härligt väder som hellst :D! det är +7 grader och massa sol:D
igår så hann jag inte rida ut :( vi for till våra kusiner och såg hockey och åt middag där så jag red bara på gården :) jag red kanske ca 30-35 min :) jag red typ skänkel vikning och samlad trav :). det var jättekul :) satt barbaka :).

Men våra kusiner har grannar och dom har också hästar!:D så jag fick rida en häst som heter Fari:) hur söt som helst! han ville inte riktigt skritta han var rå taggad :] och ibland blev han stark:) men jag red inte länge för jag visste inte hur jag skule rida han eller vilken kondition har var i så jag red vell ca 25-30 min :) sen var han lite svettig på halsen. Han har HUR MKE HÅR SOM HELST :O! asså där snakar vi hårlösning:O!! men hur underbar och söt som helst :]!
här kommer bilder som jag tagit idag på det underbara vädret:D


vannis står och äter sitt lunch hö:)

SOLEN<3!

nu smälter ridbanan fram :D kanske går att hoppa där snat?:]

haha min söta hund som leker med en veklabb?:]

Vannis som solar och äter ;*

tyckte om denna :D!

FARI <3

hihi söta lurvboll :D!



hihi han löser även i ansiktet :]



det var de :)

KOMENTERA :]!<3
ha en bra påsk dag :] puss/angelinaöhlin

Kommentarer
Postat av: Karoline

Oj, vad snö ni har fortfarande :)

Skönt att det börjar smälta iaf!

2010-04-02 @ 15:06:51
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0