uteritt

hejsan!:D
kom just in från det underbara och varma vädret. :D
idag blev det ju som jag lovat. Jag red ut :)! hur underbart som helst. Vanillin var jätte pigg men det var verkligen hur kul som helst att rida i dag. Jag red i 45 min i dag :D skrittade det mesta tiden. hon är ju ny vaxinerad :) även om det inte skulle spela någon roll :). Iaf i dag var alla saker som rörde sig lifs farliga i Vannis ögon. Haha gud vad söt hon e :] Asså jag satt typ och tog flabba åt henne! HAHAHAHA!! Och sen mötte vi andra hästar. Då började hon visa upp sig väldigt mycket och var skit snygg! HAHA jävlar vilken steg hon fick! snaka om FEI i dressyr. hahaha:)! kan inte sluta skratta:). men nu ska jag ladda upp lite bilder.




just efter jag ridigt :) skitig ponny. det smälter jättemke nu :D:D!!<3

så här ser Vannis kropp ut just nu :D! haha lite mage menmen.. :]

sötnos ;*

sen städade jag stallet lite lätt :)

FÖRE^

efter^ mycket bättre :D!

ha en underbar kväll!
pusshej/angelinaöhlin

Kommentarer
Postat av: loisa

hihi du sopade rentutav;D

2010-04-02 @ 17:48:44
Postat av: AngelinaÖhlin - hästbloggare - tävlingsryttare

Lollo jag sopar varje dag! :O<3

2010-04-02 @ 17:57:42
URL: http://angelinasvanillin.blogg.se/
Postat av: Emma

Gyrmt söt pålle du har :D

2010-04-02 @ 20:02:35
URL: http://twiiiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0