nej...

Hejsan!

idag är det ingen sol :(!! SAAAD FACE :(! Olivia ska filma när jag rider i dag ;) så ikv kommer det film :). så besök mig senare ikväll mycket roligare och se då?!.<3
vet inte riktigt vad eller vars jag ska rida i dag troligt vis blir det att fara ut. Olivia får vell cykla med oss eller något.
Men jag vill fara till ridhuset och hoppa är sjukt sugen på att hoppa.. :$huhu men jag tror inte mamma orka skjutsa mig eller om det står hoppning på scemat? aja men anars blir det vell ute ritt. nu ska jag sticka ner och käka lite frukost :] ha en underbar dag! :D




och sen lite redigerade bilder som jag har gjort:].

pusshej/ Angelina Öhlin

följ min blogg på bloglovin?

Kommentarer
Postat av: Elin

gryymt fina bilder! <3

2010-04-03 @ 12:16:59
URL: http://hietalaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0