hoppspecialen

hejsan!
VET ATT DET SUGER PÅ UPPDATERING.
men i förrgår fick hon vilodag. och i går så var det första ridturen ute. Asså hoppning på uteridbanan. Vannis ver helt knäpp fattar inte vad det blivigt med henne... hon vill som inte stanna men sammtidigt är hon sur och vill inte frammåt. När jag rider på phelmham bettet så är hon hur fibn som hellst.. men jag hatar starka bett.. jag rider på ett vanligt 3 delat men nu ska jag börja hoppa på phelmham om hin hon ska hålla på såhär :/ känns inte så bra just nu.. 1maj ska vi tävla en tränings tävling men jag ska sänka klasserna till 70-80 hade tänkt hoppa 80-90 men dom säger att underlaget är dåligt så jag kommer sänka klasserna. :P men iaf så har min ponny någon super konstigt beteende just nu. Ibland behöver jag inte ens ta i henne men i bland måste jag ta jätte mke. Och i bland har hon värsta takten och ibland bara trippar eller springer hon. Kanske är vår känslor eller något. har ingen anning.. men ska iaf rida på phelham. Hoppas min ponny blir sig själv snart...:/

idag blir det en ute ritt. få se vars vi hamnar. hehe men ha det bra =)=)=)=)

PUSS&KRAM/ AngelinaÖhlin

>Filmer och bilder kommer inom kort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!

Jag ska in och hoppa lite bana på lördag där vid 10 tiden.. Kom och hoppa mej oss =D

2010-04-15 @ 20:57:11
URL: http://mittlivmedhastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0