Tränings tävling.

hej!

nu har jag tid att blogga lite. jag har ju tävlat i helgen och det gick jättebra! det var tränings tävling hemma, jag lastade vanis kl 8 på morgon sen när vi var där fick hon sitt morgon hö. sen gick jag och kollade banan och det var Lätt :]! sen började jag rida framm. det gick ganska bra på framm ridningen men hon var lite konstig i sitt steg. hon var ju lite taggad men det gick bra endå. när vi komm ut på banan så var det FOKUS! det var 70 cm i första klassen. första hindret är alltid värst :]. men sen gick det hur bra som hellst fast på 4 hindret komm i helt fel. vi slog i men inte rev vi inte :D!!. omhoppningen var det snabbaste under dagen xD! sen i klass 2 80cm gick det bra helatiden. det gick hur bra som hellst både grund omgången och omhoppningen. det var super kul! :D. i 70 cm vart vi plaserade 1a:D och i 80 cm blev vi 2a :D! tack älskling
nu kommer bilder:]! av olika fotografer.

70cm





pris utdeling och ärvarv. 1a plats




80cm






pris utdelning och ärvarv. 2a plats



 nu ska jag dra
pusshej<3/Angelina



Kommentarer
Postat av: mye

älskar ditt nya pannband;)<3

2009-10-09 @ 15:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0