tagga

hej!
I morgon blir det Umeå med Vanillin. Det ska blir så himla kul för att jag har aldrig tävlat 90cm förr :]<3
Vi ska vara med i två klasser. En 80cm och en 90cm. jag ska ta det väldigt lungt i 90. men i 80 kan man gasa lite i omhoppning om vi nu kommer dit xD! haha xD men i 90 blir et att ta det lungt och få det så fint och br so mäjligt ;) det blir inne;( Tävlingen börjar kl 14:00 och slutar 21:00 lite sent menmen..det tar ungefär 2timmar dit så hon får stå i transporten ett tag men jag ska kolla till henne på vägen och se till så att hon har det bra där bak helt ensamm. om jag fick skulle jag ju antagligen vara där bak med henne men det får man ju inte:(! aja men jag är ganska taggad för det. jag har lånat Hanna´s hoppplatta så att hon inte ska slå i magen när vi hoppar. jag håller på att spara till en ich nu har jag typ råd så ska snart beställa en med Hööks. just nu ha jag just kommit hem från skolan så jag har inta hunnit rida en men ska göra det strax. Amanda ska med till Umeå med. hon ska nog ta kort eller filma ;). efter som att det e inne så vet jag inte hur bra korten blir igentligen så det blir säker film. jag har inte varit och tävla i Hoppologum förr så det blir spännande får både jag och vanis ;). men hoppas det går bra för oss. men jag ska intre förvänta mig så mke av henne, hon e ju endå ung och har ite varit med om så mycket en ;). jag jar gjort en lista av vad jag ska ha med mig dså att allting är förberätt. Ska jag erkänna så är jag ganska nervös ;] men det går nog över när vi väl är där :) men nu ska jag ut ox´ch paka grejjorna till i morgon ;) vi får se om det bir ett tiull inlägg i kväll.


VÄRLDENS BÄSTA PONNY ALLA BORDE FÅ EN SOM SOM DU GUMMAN ;*<3<3

pusshej<3/Angelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0