stutts

Hej !, idag har jag hoppat stutts med vanillin!
jag var inte ensmam utan amanda vikman tog tella, amanda komm med golle och gia, och lollo kom med sorino
min lilla syrrafik rida på golle, amana red gia. vi for på ridbanan uppe i byn! det var riltigt kul må jag säga!

på morgonen for vi och hämta hö i åbyn, vi lastae hela transporten, det var ju jätte jobbit men jag och mamma hade hjälp av amanda som tur var! nu har jag just ätit och nu ska jag släppa hästarna i en hage där dom kan beta en stund,
tyvär så har jag inte fått bilderna en på vanis. pga att tjejen som jag ska få bilderna av har varit borta i happaranda, men don kanske kommer i kväll eller i morgon, vi får vell se!

jag kan ju berätta att jag ska lägga ut filmer på vanis, på youtube.com
hoppas att amanda kan fixaljudet snart ! och snart så ska jag köpa en sadel till vanis, det blir en svart sadel men vet nte vilken en, jag tror jag ska tävla vanis i vildeln i juli, hoppas det blir av, jag är super taggad på att tävla lokalt och se vad vanis går för! ´ne nu ska jag gå och vara socilal med mitt fämande ! ses!
jag har fixat en header till bloggen med, jag har gjort headern själv!
header

pusshej<3/angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0