hoppning i dressyrspecialen

I dag har jag ridit vanis på lektion, vi hade hoppning i dressyrspecialen, det var en kombination på 3 hinder, första hoppet blev jätte bra, och handra, tredje så blev det lite fel i ingången, fjärde blev perfeckt, femte blev också super bra, osv så blev alla andra jätte bra, det var ju inga höjder eller så men det var teknik, man kan ju inte hoppa högt varje gång, det gör jag ju nästar aldrig men! man ska ju träna på låga höjder! aja iallafall så var hon lte sur mot hindrerna i början men hon tyckte det var så kul att hon glömde bort att vara sur. haha, jag känner mig redo för VINDELN, det gör nog vanis med, hon är så pigg och glad mot hindrerna att jag blir alldeles galen^^ våran ridlärare tycker att vi gör jätte stora framsteg för varje gång och det känns bra, hon tycker det är helt fantastiskt att jag redan ska tävla lokalt, men hon tycker att jag ska göra det med, men nu ska jag gå och äta är super hungrig!!!

pusshej<3/ Angelina

Kommentarer
Postat av: Wilma

Vad fin ponny du har!!

2010-04-18 @ 15:35:22
URL: http://wilmisajenfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0