första hopp tävlingen

Hej, i dag har jag tävlat vanillin.
det gick jättebra!
i första klassen 70 så fick vi 4 fel i om hoppningen, pga att jag gjorde en volt.
i andra klassen så blev vi ute sluta, pga att jag glömde vägen :$ haha !

Men jag är super nöjd, våran insatts var super av båda :D
jag är verkligen super nöjd. efter som att det också var första
hopptävligen så är man ju lite nervös!,

Hon tvekade inte på ett enda hinder! hur duklig som hellst!
snaka om att vi ska täcla i sommar,
nu har jag inte mycket mer att berätta.

MER BILDER KOMMER !

<3<3<3
pusshej/ Angelina

Kommentarer
Postat av: Linn<3

Men Angelina då vad har vi sagt om att glömma bort vägen :P<3

Älskar dig!

2009-05-22 @ 12:17:57
URL: http://linnshjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0