tävlingen!

hej! jag har inte orkat att skriva i bloggen för en nu..
ja jag tävlade ju i lördags och det gick jätte bra.
första klassen LD avd b. asså 70cm var som sagt en clear round. vi komm oss i genom hur bra och fint som hellst vi fivk en vit rosett, det första hinder var ju mest spännande för oss haha men ingen vägring eller nedsag! är hur nöjd som hells må jag säga. amanda komigenom med gia i fel fir också amanda vikman med men loisa fick en vägran men hon var nöjd endå! bra tänkt loisa!<3 Andra klassen gick lika bra ! LC avd a. 80cm vi kom fel fri i grund om gången, sendan var det omhoppning! det var riktigt kul och fort givk det också! vi komm inte rätt på alla hinder men men inga nedslag ellere vägringar här inte!:] amanda och gia gjorde ett nedslag äshh:/  amanda vikman komm genom hela banan och omhoppning och la sig på en 6plats. Loisa vägrade ut sig på 6hindter äshh:/ det var 16 tävlande i LC och jag och Vanillin kom 2A! :D<3<3 jag älskar dej du har blivit så duktig gumman! TACK !!<3<3

ärvarv blev det med då var vanis rktigt TAGGAD:D ! haha ! jag kan lägga ut lite bilder på na med!
                      


 
 
pusshej<3/Angelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0