sidvärts

hej!
idag red jag vanillin på morgon och det gick jättebra. jag har ju bara varit ute och skritta och tarva och tagit det lungt sen skadan.. eller man kan ju inte säga att hon blev halt men lite svullen. så nu är vi tillbaka igen på dressyr banan. jag red sidvärt rörelser för att hon är ganska stel nu när vi inte har gjort så mycket jobbit på 1 vecka ungefär. hon var verkligen pigg och frammåt! igår så anmälde jag mig till hoppningen i Södra Umeå. det blir klasserna 80-90. hade det funnits 70 hade jag hoppat de men de fans inte nu=/. men som jag alltid säger så får det gå som det går och jag kommer vara lika stolt över vanis endå !!! hon är ju endå bara 6 år ju! hade tänkt rida min lilla skrutt ponny tella sen :) vi ska nog hoppa lite:)!!
pusshej<3/Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0