paradiset

Hej!
jag börjar med att berärtta om går dagen.
den dagen började med att jag släppte ut hästarna. sen så gicki jag och la mig i gen, sen så vakande jag där vid 11 ;$ haha sehn så gjorde jag typ ingenting på heladagen fören kl7. dåp komm olivia och vi skulle rida. så vi tog in dom och borstade och sadlade och tränsade sen så for vi ut på en sväng. vi hittade en stig som vi aldrig sett för. LOLLO OM DU LÄSER DETTA SÅ MÅSTE JAG VISA DEJ DET JAG LOVAR DET ÄR UNDER BART!!!! men iaf så gick vi efter stigen ett tag sen så komm vi fram till paradiset! lägdorna var typ minnst 7 st och alla var typ 2 km långa! vi hade hitta en perfekt stellet att galoppera på det var hur underbart som hellst!!!!! måste rida dit igen och skritta runt hela nån gång. ÄLSKAR STÄLLET!<3<3 sen när vi ridigt klart så gav vi hästarna mat och for till olivia. jag sov över hos henne och det blev en ganska sen natt. typ där vi 3 så la vi oss ;$ sen så vakande vi kl12. så just nu så sitter jag här och latar mig. nu ska vi hem till mig och rida igen.
pusshej<3/Angelina

Kommentarer
Postat av: loisa

vart hitta ni den:o :D<3

2009-07-05 @ 15:57:05
URL: http://lstenmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0