snöö<3

hej allesammans!<3
idag har det snöat heladagen ;) har inte gjort mke idag bara ridit typ. jag for ut en sväng ut mot byn. sen for jag över lite lägdor det blev typ 1timmes ritt. hon var extremt pigg men unferbart fin! hon var rädd for suggor och bilar som vanligt. men har man energi har man så är det bara ;) haha men i morgon blir det dessyrspecialen ;) så då blir det att jobba lite på volt och säkert sidvärt rörelser och förvänd galopp:) så nu ska jag sova
ha det bäst och fortsätt att läsa min blogg :D har en till blogg med om ni vill läsa mer om typ skola, kompisar och vad som händer i mitt liv istället för att bara läsa om min ponny :] men läs gärna båda:]
http://angelinaohlin.blogg.se  <----------läs värt:]

pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0