snart jul

hej! nu ska jag updatera just nu sitter jag och amanda och ser film :). i dag red slutade vi tidigare och då for jag och amamda hem till mig och red. hon red lilla hami och jag red vannis=) hihi det blev inget jättehårt pass men vi red iallafal på ridbanan på min gård. amanda prövade rida vannis hon tyckte hon var fin=)<3 hihi men vi red ju typ i 40 min :). jag fick en ny grimma i dag av mamma det var en reflexgrimma som var gul. hihi när vi ridit klart så tog vi ut dom i hagen. vannis fick på sig sitt gul,röd, svarta ylletäcke:) har bilder:)
hihihi nu är det snart jul TAGGA :]<3<3
pusshej<3


klaga inte fötterna :]<3

ge mig godis?<3

hon är sjukt söt i gul :]<3 btw: lysande grimman :P<3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin häst du har :)

2009-12-05 @ 13:14:15
URL: http://kajsens.blogg.se/
Postat av: Sofia

Dom där täckena är gaalet snygga:D Turre har också ett^^

2009-12-05 @ 19:58:28
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0