sista ridningen för denna termin.

hejsan!
idag så har det varit rå kallt :] det är  -17 så i dag fick vannis ha sitt fina nya halstäcke det passade perfekt på henne. mamma hade köpt det innan vintern som hon skulle ha när det komme snö, och nu har det kommit massvis med det :D snart är det till och med julafton!:D

iaf i dag hade vi den sista lektionen för den här terminen. det var kul vi fick hoppabana med julmusik så det var riktigt kul! vannis var jättefin i dag hon var också pigg :] på uppvärmningen var hon extremt fin!! medans vi hoppade komme vi lite fel på endel hinder med det är sånt man få ta men hon var endå skitfin!!!  längtar till jullovet som tusan nu!! VILL RIDA I LJUSET!! det har ju alltid hunnit bli mörkt när jag kommer hem från skolan så det är inte lika kul att rida då:P men nu rakans ska jag rida i ljuset :D!!!<3 men nu har jag inte så mke mer att berätta så nu ska jag sova :D!!
(i vildeln) bara ´min ponny!<3
hade bäst! pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0