LOLLO BLOGGAR!

Hej! Lollo här, angelina undrade om jag ville gästblogga åt henne då hennes internet inte fungerar, så, så fick det bli! :D
Iaf. ska jag skriva hur det har gått igår och idag:

Idag red hon barbacka på hennes ridbana på deras gård, hon hoppade ett kryss på 40 cm ungefär och det var väldigt kul tyckte dem!
Sen så hoppade hon av och då gick dem bredvid varandra, vanis följer alltid efter angelina så angelina sprang och hoppade krysset med vannis två meter bakom som också hoppade. :D
Hon var iaf. jättefin både igår och idag.

Igår var det tydligen ingen dressyrspecial -inställt- och det visste inte angelina så hon red där själv istället, och det gick kanon det med!<3

Så, nu har jag följt anvisningarna hihi kan ladda upp en bild från då vi var i vindeln och hopptävlade!
Nu ska jag till min polle och natta honom, pusshej /loisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0