JULLOV!

hejsan alla glada bloggläsare:D!
idag har det varit bara -15 :D
jag brjar med gårdagen:)
i går så longerade jag vannis i 20-25min det var drygt -23:S så jag ville inte rida så jag longerade och hon skötte sig jättefint!:D jag hade ingen ispänning så hon sprang och travede ett bra tag utan att anstränga sig:)
idag så red jag på min ridbana på gården för att det blåser ute och mamma sa att jag skulle fryrsa ihjäl om jag fir ut så jag lydde henne och stannade på gården:) vi värmde upp i kanske 15min och sen jobbade vi i 25 min till så det belv i typ 40 min som jag red i dag:D hon varvergligen jättefin! som en liten avslutning så gjorde jag skänkelvikning! GUD SÅ DUKTIG HON ÄR!!!<3<3<3 ponnyn min<3 ja förretsten så gick vi ju ut på jullov i dag ska bli skönt att slippa alla läxor och lärare ett tag :D<3! men i morgon vet jag inte rikting vad jag ska göra blir nog en skogs tur :D i lite djupsnö!
hadet jättebra;*

pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0