galopp på lägdor


här är en film på mig och vannis när vi var och tävlade i umeå. jag komm 2a :D det är den senaste tävlingen jag varit på :D hihi.
idag så red jag typ kl 12 på dagen :) det har verkligen varit en underbar dag<3 det har bara varit -8 och det är super bra :D jag red på massa lägdort och galoppernade:] det var skit kul och vannis var väldigt taggad så det gick fort :] det är ju lire djupsnö ute nu med så hon fick kämpa lite:D! det var bra att jag fick göra av henne enegri för engångs skull.. det har ju typ nästan inte gått att rida ordentligt på flera dagar så i dag ruchade vi fram över lägdorna:) nu har jag en blid på hennes nya täcke så nu kan jag visa er det:D jag vet inte vad jag ska hitta på i morgon:(    TIPS? aja men nu ska visa bilden på hennes halstäcke.


pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: ellen

Fin häst du har :) Gulligt täcke också :)

2009-12-19 @ 18:17:50
URL: http://jagellens.blogg.se/
Postat av: amanda

jättefin runda på filmen :)

2009-12-20 @ 21:46:39
URL: http://amandaenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0