dressyrspeciallen

Hejsan!
idag var det dressyr spec. så jag tog in henne borstade, kollade hovarna och skruva in broddarna fast ingen var lös ;) borstade man och svanns. sen lastade vi och for. vi hade samling som vanligt i början och skankade om vad vi skulle göra sen så hade vi fri uppvärming. jag var på min så kallade "8"a och sen ökade jag traven och tog tillbaka sen gjorde jag lite galopp om byten. sen började vi övningen. övningen var att först lägga en volt där dom skulle vara stälda och sen var det en öppna på lång sidan sen var det en volt till när hästen skulle vara rakstäld i volten. Vannis var super duper fin i dag inga sura minen hon var kolockren!! hon blir bara bättre och bättre. hon brukar dra i väg lite i galopppen  men i dag kunde jag hålla i hop henne :) Eva sa att hon var super fin :D inte ofta man hör henne övertyga en så där. det betyder vell att vi har utveklas rejält. gumman min<3<3  sen lastade vi och for hem.hon är världens bästa ponny! men nu ska jag äta ses i morgon!;*<3

pusspuss(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0